-->
προσδιορίζεται πως δεν μπορεί να είναι χαμηλότερο των 3,5 εκατομμυρίων. Ομως ενώ ήταν διάχυτη η αίσθηση –μετά και τις σχετικές δηλώσεις της κυβέρνησης κατά την περίοδο πριν από την ιδιωτικοποίηση– πως τα ποσά αυτά θα πήγαιναν στους παραλιμένιους δήμους, δηλαδή στον Δήμο Πειραιά και τον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, τελικά φαίνεται πως το ζήτημα είναι ανοικτό.
Και αυτό, διότι αφενός η ψηφισθείσα από τη Βουλή σύμβαση παραχώρησης μιλάει για ελληνικό Δημόσιο εν γένει, και δεν εξειδικεύει ως δικαιούχους φορείς ή αυτοδιοικητικούς οργανισμούς, και αφετέρου διότι πριν από λίγες μέρες πραγματοποιήθηκε σύσκεψη για τον σκοπό αυτό στο υπουργείο Ναυτιλίας. Στη σύσκεψη παρέστη, σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών όσο και των δήμων αλλά και παράγοντες του υπουργείου Ναυτιλίας.
Μεταξύ αυτών που διεκδικούν μερίδιο από την πίτα αυτή είναι και η νεόκοπη Δημόσια Αρχή Λιμένων. Η οποία μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, αξιώνει το 0,5% του κύκλου εργασιών. Να σημειωθεί πως ο ετήσιος τζίρος του ΟΛΠ είναι στα επίπεδα των 110 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά με τις επενδύσεις που έχει δεσμευτεί να υλοποιήσει η κινεζική βασική μέτοχος της εισηγμένης, η Cosco, υπάρχουν προσδοκίες πως μεσοπρόθεσμα αυτό το ποσό μπορεί να αυξηθεί πάνω από τα 150 εκατ. Δηλαδή, το προς διαμοιρασμό ποσό μπορεί να ανεβεί σχετικά σύντομα πάνω από τα 5 εκατομμύρια. Τι ακριβώς λέει η σύμβαση παραχώρησης; Πως «το ελληνικό Δημόσιο συνάπτει την παραχώρηση που διέπεται από την παρούσα σύμβαση έναντι ετησίου ανταλλάγματος (το αντάλλαγμα παραχώρησης) το οποίο θα είναι ίσο με ποσοστό τρία κόμμα πέντε τοις εκατό (3,5%) των ετησίων ενοποιημένων εσόδων του ΟΛΠ. Επιπλέον ρητά αναφέρεται ότι το ετήσιο αντάλλαγμα παραχώρησης δεν θα είναι μικρότερο των 3.500.000».