Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2018

Επείγουσα ενημέρωση για τους ψεκασμούς στα Άνω Βασιλικά & Άγιο Γεώργιο αύριο Πέμπτη 30/8 (δείτε τους χάρτες)

Όπως ενημερώθηκε αρμοδίως και εγγράφως ο Δήμος Σαλαμίνας, από την Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιώς και Νήσων, θα πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 30/08/2018, με ώρα έναρξης 22:30, στις περιοχές των Άνω Βασιλικών, του Αγίου Γεωργίου καθώς και στις παραλίες των περιοχών αυτών, ακμαιοκτονία κουνουπιών με τη χρήση βιοκτόνων σκευασμάτων.

-->
Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ημερομηνία, η 30η Αυγούστου, ανήμερα του Αγίου Αλεξάνδρου, που εορτάζεται στην περιοχή των Βασιλικών και παρά την προσπάθεια της Δημάρχου να αναβληθεί ο ψεκασμός για μία ή δύο ημέρες λόγω της εορτής, έχει επιλεγεί από την Περιφέρεια, με βάση τον συνολικό προγραμματισμό ψεκασμών για την ευρύτερη περιοχή της αρμοδιότητας της.



Η ακμαιοκτονία θα γίνει με την μέθοδο ψεκασμού υπέρμικρου όγκου (ULV) από το έδαφος, λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί τοπικά, από τα καταγεγραμμένα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, με στόχο την προστασία της Δημόσιας Υγείας.
Στους χάρτες που επισυνάπτονται, είναι σημειωμένη η διαδρομή του ειδικού οχήματος που θα πραγματοποιήσει τον ψεκασμό. Για την ασφάλεια και την προστασία των κατοίκων από την έκθεση στο βιοκτόνο σκεύασμα είναι απαραίτητο να τηρηθούν τα εξής:
Στις  ψεκαζόμενες περιοχές δεν πρέπει να κυκλοφορούν καθόλου άνθρωποι και κατοικίδια ζώα, από τις 22:30 της Πέμπτης 30/08 και για τρεις περίπου ώρες, από την στιγμή του ψεκασμού.
Συνίσταται επισταμένα στους κατοίκους των περιοχών αυτών, να παραμείνουν μέσα στα σπίτια τους με τις πόρτες και τα παράθυρα κλειστά. Κλειστά θα πρέπει να είναι και τα κλιματιστικά μηχανήματα.
Επίσης θα πρέπει να μην υπάρχουν εκτεθειμένα είδη οικιακής χρήσης (π.χ. απλωμένα ρούχα, παιχνίδια, τρόφιμα σε εξωτερικούς χώρους κ.λπ). Πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή από τα άτομα με υφιστάμενα προβλήματα υγείας.
Οι πολίτες οφείλουν να απομακρύνουν τα σμήνη μελισσών, αν υπάρχουν, από τις ψεκαζόμενες περιοχές.
Η Τροχαία Σαλαμίνας θα διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων στους δρόμους κατά τις ώρες εφαρμογής των ψεκασμών.
Παρακαλούνται οι κάτοικοι να συμμορφώνονται με τις οδηγίες αυτές αλλά και με τις τυχόν υποδείξεις του εξειδικευμένου συνεργείου που θα πραγματοποιήσει τον ψεκασμό, ώστε να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα χωρίς κανένα κίνδυνο για τους κατοίκους.

Το πρωί της Πέμπτης 30/08, θα γίνει με μέριμνα του Δήμου Σαλαμίνας και ηχητική ειδοποίηση στις περιοχές αυτές (με ντουντούκα), κατά μήκος όλου του προγραμματισμένου δρομολογίου των ψεκασμών, ώστε να ενημερωθούν όλοι οι κάτοικοι.

47 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/8/18 19:36

    Πέστε ότι είναι τοξικό και η χρήση του έχει καταργηθεί από το 2000 πέστε μας και τις παρενέργειες που έχει στην Μακεδονία οι κάτοικοι ένα χωριό δεν άφησαν να ψεκάσουν λόγω
    της τοξικότητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Γαβρίλης29/8/18 19:42

      Ξέρεις πόσο εύκολο είναι να πας στον εισαγγελέα για διασπορά ψευδών ειδήσεων ηλίθιε; Ακόμα και με τα θέματα της Δημόσιας Υγείας θα παίξεις;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/8/18 08:54

      Είσαι εκπρόσωπος του Δήμου;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος29/8/18 19:55

    ΡΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΨΕΚΑΣΟΥΝ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΚΟΥ ΑΥΞΗΣΗ 50%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/18 20:03

      Για να χύσεις το φαρμάκι σου, ξεχνάς ότι έγινε και μείωση φέτος ... Ψιλα γράμματα θα μου πείς ... Ότι δεν σας συμφέρει το ξεχνάτε ... Ωραία πολιτική μα ψέμματα σας μαθαίνει ο ... άναξ ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/8/18 00:34

      ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΕΩΣ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΥΤΗΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΤΙΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΛΟΝΑΚΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΗΜΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΑΖ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/8/18 04:05

      Μόνος σου ρε κιμπόκο λες την αλήθεια. Αλλά με τον ... άνακτα που έχεις μπλέξει, ξέχασες και τα ελλήνικά σου. Η μείωση επί της αυξήσεως, τι είναι; Δεν είναι μείωση; Και με τις λέξεις θα παίξετε τώρα; Άντε βρέστε τίποτε άλλο για παιχνίδι ...

      Ρε μπας κι έισαι απ αυτούς που κυκλοφορούν τα ... οπτακουστικά τώρα τελευταία; Έννοια σου κι υπάρχουν κι άλλα οπτακουστικά που θα παρακαλάτε να μη βγουν στη δημοσιότητα ...

      Και για να μην πάρεις φόρα, λέω για κάτι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συνβουλίου παλιότερες, τότε που ο δικός σου κόντεψε να ανοίξει ξανά το λατομείο στην Τούρλα, να δώσει την ύδρευση στην ΕΥΔΑΠ αλλά να πληρώνει τις βλάβες ο Δήμος, τότε που μας έφερε την εκπρόσωπο του Σώρρα εδώ, να μας μιλάει για πολλάάάά λεφτά και άλλα πολλά. Γκέ γκε ;;;

      Κάποιοι ξεχνάνε εύκολα, κάποιοι ξεχνάνε δύσκολα και κάποιοι καθόλου. Κατάλαβες ανασεισίφαλλε ;;;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/8/18 21:08

    Κυριε γαβριλη διαβαστε για το φαρμακο τι επιπτωσεις εχει εκτος και σας χαρακτηριζει η ηλιθιοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 00:29

      1. Θα έπρεπε, πριν σου απαντησω σε οτιδήποτε, να σου ζητήσω να πάψεις να κρυβεσαι με την κουκούλα της ανωνυμίας.

      2. Ειναι πολύ εύκολο, αλλά και πολύ ανεύθυνο να σπέρνεις φόβους και πανικό στον κόσμο γράφοντας ηλιθιότητες.

      3. Πάψτε να το παίζετε όλοι ειδικοί και γνώστες. Αν δεν εμπιστεύεστε την Πολιτεία και τα θεσμοθετημένα όργανα της, να πατε να ζήσετε αλλού. Εγώ τα εμπιστεύομαι.

      4.Το σπουδαιότερο. Αν έχετε άλλη άποψη για τους ψεκασμούς, να πατε να την καταθέσετε ΕΠΩΝΥΜΑ στα αρμόδια όργανα. Όχι στα ανώνυμα σχόλια των blogs. Φτάνει ο βούρκος ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/8/18 07:37

      Εσύ τι εισαι; Γραφείο τύπου του Δημου;

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/8/18 21:36

    Αν είναι κακό για την υγεία; Αν κάποιος ξέρει να μιλήσει ανοιχτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/8/18 22:02

    Αυτό ζητάμε ενημέρωση για τις παρενέργειες του φαρμάκου και ειρωνεύονται κάποιοι ιθυνοντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/18 22:48

      Αυτοί που ειρωνεύονται θα πρέπει να σοβαρευτουν . Είναι σοβαρο το θεμα και πρέπει να απαντησουν εξίσου σοβαρα.

      Διαγραφή
    2. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 00:35

      Το εντομοκτόνο που θα χρησιμοποιηθεί ειναι εγκεκριμένο για τη δουλειά αυτή από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας. Αν είστε εξειδικευμένοι επιστήμονες και ξέρετε κατι παραπάνω, να το πείτε ΕΠΩΝΥΜΑ, εκεί που πρέπει. Φτάνει η ανώνυμη παραφιλολογία του καναπέ... Φτάνει πιά ... Με την Δημόσια Υγεία και τους φόβους των ανθρώπων δεν παίζουμε. Βρέστε τίποτα άλλο για πολιτικάντικη εκμετάλευση ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/8/18 08:52

      Είσαι εκπρόσωπος του Δήμου ;

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος30/8/18 00:52

    Το βράδυ θα γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 04:09

      Ναι. Μετά τις δέκα και μισή το βράδυ. Διαβάστε, αν θέλετε, πάλι την ανακοίνωση. Τα λέει όλα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/8/18 08:51

      Σας ευχαριστώ πολύ..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/8/18 08:53

      Εισαι εκπρόσωπος του Δήμου;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/8/18 09:31

      Ρε δεν ντρεπεστν λίγο; Δεν γίνεται ψεκασμός βριζετε γίνεται πάλι βριζετε.. τι στο διάολο θέλετε πια;;; Υπάρχει καποκάπ που ενημερωνει κ τον ειρωνευεστε; Για ονομό του θεού.. τι πλασματπ είστε εσείς;;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/8/18 09:31

      Κύριε Γαβρίλη, ποια είναι η δραστική ουσία του φαρμάκου που θα ψεκάσουν; Αν δεν την γνωρίζετε πείτε μας τουλάχιστον το εμπορικό όνομα του σκευάσματος για να βγάλουμε συμπέρασμα. Τα υπόλοιπα είναι λόγια της πλώρης.

      Διαγραφή
    6. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 11:33

      Αγαπητέ, την δραστική ουσία και το όνομα του σκευάσματος δεν τα γνωρίζω. Πρόκειται για σκευάσματα ΑΥΣΤΗΡΑ επαγγελματικής χρήσης από εξειδικευμένα και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ συνεργεία εφαρμογής και μάλιστα με εντελώς συγκεκριμένο τρόπο εφαρμογής. ΔΕΝ κυκλοφορούν στο ανοιχτό εμπόριο και διατίθενται με ειδική άδεια.
      Μεταφορικά, είναι σαν να ψεκάζουμε με αεροζόλ για μύγες και κουνούπια στο σπίτι μας. Ακόμα και τα σκευάσματα οικιακής χρήσης γράφουν επάνω “Μην αναπνέετε το εκνέφωμα” και “Μην παραμένετε στο χώρο αμέσως μετά τον ψεκασμό”. Το ίδιο γίνεται με αυτήν την μέθοδο ψεκασμού, που χρησιμοποιείται στους ανοικτούς χώρους. Δεν πρέπει να αναπνέεται το εκνέφωμα, μέχρις ότου κατακαθίσει η δραστική ουσία στο έδαφος, στα φυτά κι όπου αλλού φωλιάζουν ή στέκονται τα κουνούπια.
      Λέτε οι ίδιοι οι άνθρωποι της εταιρείας που κάνει τον ψεκασμό και έρχεται σε επαφή με το σκεύασμα αυτό σε καθημερινή βάση, να ρίσκαραν την ίδια τους τη ζωή ή την υγεία τους;
      Όλοι είμαστε δύσπιστοι με την Δημόσια Διοίκηση στην Ελλάδα. Αλλά πιστέψτε με, ο ιός του Δυτικού Νείλου είναι κάτι που κανείς δεν αψηφά ή παραβλέπει. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά στο site του ΚΕΕΛΠΝΟ (keelpno.gr) για το θέμα αυτό και τις ενδεχόμενες επιπτώσεις από την εξάπλωση του ιού στον γενικό πληθυσμό.
      Αν ο κόσμος συμμορφωθεί με τις οδηγίες της ανακοίνωσης, δεν υπάρχει κίνδυνος για κανέναν. Άλλωστε και να αναπνεύσει κανείς τελικά το σκεύασμα, ο κίνδυνος είναι για ελαφρές αναπνευστικές ενοχλήσεις, τις ίδιες ακριβώς που ενδεχομένως μπορεί να εμφανίσει κάποιος όταν ψεκάζει με αεροζόλ στο σπίτι του.
      Αν η κοινή λογική είναι λόγια της πλώρης απλώς … υποκλίνομαι …
      Όσο για τον Ανώνυμο των 30/8/18 07:37 και 08:52 και 08:53 και 08:54, είναι τουλάχιστον λυπηρό να παριστάνεις τον εισαγγελέα κάτω από την κουκούλα της ανωνυμίας, με το δήθεν αθώο ύφος “Εγώ απλά ρωτάω”. Το ξέρουμε καλά το στυλάκι αυτό. Βρες καινούργιο. Η Δημόσια Υγεία ΔΕΝ είναι χώρος για φτηνά πολιτικάντικα παιχνίδια …

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος30/8/18 12:29

      Εσύ τι εισαι θα μας πεις τελικα; Εκπρόσωπος του δημου ; Ανώνυμος είμαι ναι αλλά δεν μιλάω ως εκπρόσωπος κάποιου. Εσύ μας έχεις βαλει ένα όνομα και δεν λες αν εκπροσωπεις τον δήμο. Αυτό είναι χειρότερο από την ανωνυμια. Αν είσαι εκπρόσωπος να το δηλωσεις.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος30/8/18 13:14

      Πώς ξέρετε κύριε Γαβρίλη ότι τα σκευάσματα που ραντίζουν για τα κουνούπια δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο και διατίθενται μόνο με ειδική άδεια; Πείτε μας επιτέλους τη δραστική ουσία ή την εμπορική ονομασία για να δούμε αν έχετε δίκιο ή σας αρέσει η μυθοπλασία.
      Για το αεροζόλ είναι τουλάχιστον αστεία η σύγκριση.
      Για το συνεργείο ψεκασμού να σας πληροφορήσω ότι είναι εφοδιασμένο με ειδικές στολές και μάσκες πράγμα που δεν διαθέτουν οι κάτοικοι. Το κυριότερο είναι ότι μετά τον ψεκασμό φεύγουν ενώ οι κάτοικοι παραμένουν.
      Για τον ελάχιστο κίνδυνο που διατρέχουν όσοι εισπνεύσουν το σκεύασμα να σας πω ότι δεν ξέρετε τη δραστική ουσία και έχετε μεσάνυχτα από ψεκασούς υπερμικρού όγκου.
      Λίγη αυτογνωσία δε βλάφτει.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος30/8/18 13:31

      13:14 συμφωνω μαζι σου. Ξέρεις ότι η οργανωση του ελληνικού κράτους είναι για τα πανηγύρια . Ειδικα ο δήμος το έχει αποδείξει διαχρονικα.Μονο λεφτα ξέρουν να μαζεύουν. Θα μας πει ο Γαβρίλης που δεν λέει αν έχει οριστεί νόμιμα από τον δήμο να απαντά ως εκπρόσωπος του. Κατά τα άλλα τον ενοχλεί η ανωνυμία

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος30/8/18 13:44

      Γαβρίλη ποιο είναι το εντομοκτόνο που θα ψεκάσουν είσαι εκπρόσωπος του δημου;

      Διαγραφή
    11. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 20:27

      Για τον ανώνυμο 30/8/18 12:29
      Το πρόβλημα σου, αλλοτινέ μου φίλε ποιο είναι τελικά; Αν είμαι εκπρόσωπος του Δήμου; Είπα ποτέ ότι είμαι; Φυσικά και ΔΕΝ είμαι. Πολίτης είμαι που διαθέτω κοινή λογική. Αν δεν την έχεις εσύ, πρόβλημά σου. Άσε τα παλιά σου κόλπα κατά μέρος και βρες καινούργια. Δεν έχω βάλει ένα όνομα. Έχω βάλει το όνομα μου. Αν θες ισότιμο διάλογο, βάλτο και συ. Αλλιώς χάσου στο σκοτάδι της ανωνυμίας. Τα παιχνιδάκια σου να τα κάνεις μ’ αυτούς που δεν σε ξέρουν …

      Για τον ανώνυμο 30/8/18 13:14
      Εσύ, αν ξέρεις κάτι διαφορετικό, γιατί δεν το καταθέτεις εδώ και το μόνο που κάνεις είναι να σπέρνεις αμφιβολίες; Εμένα κατηγορείς για μυθοπλασίες. Εγώ λοιπόν σε κατηγορώ ευθέως για φτηνά πολιτικάντικα κόλπα σε βάρος της Δημόσιας Υγείας. Κι ας είσαι ανώνυμος. Ο νοών νοείτω …

      Αφού ξέρεις λοιπόν ότι το συνεργείο φοράει στολές και όλα τα ωραία που λες, είσαι απλώς αλλού νυχτωμένος. Δεν θα σου πω εγώ, πολύξερε, πως γίνεται αυτός ο συγκεκριμένος ψεκασμός, να πας να μάθεις και να πάψεις να σπέρνεις ΑΝΩΝΥΜΑ αμφιβολίες και φοβίες στον κόσμο. Και τα μαθήματα κράτα για τον εαυτό σου. Τα παιχνιδάκια αυτά, “λέμε χωρίς να λέμε”, να τα παίζεις με τους … φίλους σου.

      Για τον ανώνυμο 30/8/18 13:31
      Αν και ισχύουν όσα έγραψα παρά πάνω περί εκπροσώπου, άσε τα παλιά σου κόλπα και την πονηρή χρήση των λέξεων όπως “νόμιμα”. Βρες άλλο παιχνίδι να παίξεις. Αυτό το παλιό, όταν δεν έχεις επιχειρήματα να πετάς την μπάλα στην εξέδρα, αλλού …

      Για τον ανώνυμο 30/8/18 13:31
      Αλλοτινέ μου φίλε, άστο. Σε καταλάβαμε … Δεν παίζουμε με την Δημόσια Υγεία … Άστο …

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος30/8/18 21:10

      Κύριε Γαβρίλη, απαντήστε παρακαλώ στο ερώτημα ποια είναι η δραστική ουσία του φαρμάκου, πώς ξέρετε ότι δεν κυκλοφορεί στο ανοιχτό εμπόριο και ότι χρειάζεται ειδική άδεια για να το προμηθευτείς. Απαντήστε επίσης πώς ξέρετε ότι το φάρμακο (που δεν το ξέρετε), προκαλεί "ελαφρές αναπνευστικές ενοχλήσεις", "τις ίδιες ακριβώς που μπορεί να εμφανίσει κάποιος όταν ψεκάζει με αεροζόλ στο σπίτι του".
      Αν δεν απαντήσετε, ο χαρακτηρισμός μυθοπλάστης που σας απέδωσα είναι λίαν επιεικής.
      Τα περί μέτρων προστασίας και ψεκασμών υπερμικρού όγκου, θέλετε ειδικό φροντιστήριο.
      Λίγη ταπεινότητα δε βλάφτει.

      Διαγραφή
    13. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 22:24

      Το μόνο που συνεχίζεις να κάνεις είναι να σπέρνεις αμφιβολίες χωρίς να λες απολυτως τίποτα. Παλιό παιχνίδι και γνωστό. Αν κόπτεσαι τόσο πολύ, βγες από το σκοτάδι της ανωνυμίας και πες αυτά που διατείνεσαι οτι ξέρεις και σταμάτα να κάνεις τις εκ του πονηρού, δήθεν ... αθώες ερωτήσεις.

      Όσο για το χαρακτηρισμό του μυθοπλαστη, απλως επιβεβαιώνει ποιες σκοπιμότητες υπηρετείς.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος30/8/18 23:17

      Κύριε Γαβρίλη πώς λέγεται αυτός που χωρίς να ξέρει ένα φάρμακο, ξέρει τις συνέπειες που προκαλεί στον άνθρωπο, ξέρει ότι δεν πουλιέται στο ελεύθερο εμπόριο και ότι χρειάζεσαι ειδική άδεια να το αγοράσεις;
      Νομίζω κύριε Γαβρίλη ότι στην προσπάθειά σας να κάνετε τον ειδικό γίνατε ελαφρώς ρόμπα.
      Λίγη μετριοφροσύνη δε βλάφτει.

      Διαγραφή
    15. Γιάννης Γαβρίλης31/8/18 14:10

      Κύριε ανώνυμε της "30/8/18 23:17" κι αλλοτινέ μου φίλε, πως λέγεται αυτός, που κρυμμένος κάτω από την κουκούλα της ανωνυμίας προσπαθεί, εντελώς ανεύθυνα, να σπείρει αμφιβολίες στο κοινό με δήθεν αθώες ερωτησούλες και επιπλέον κάνει προσωπική επίθεση σε κάποιον που εξ επαγγέλματος ξέρει και να ρωτάει και να καταγράφει ακριβώς όσα του είπαν οι αρμόδιοι;

      Αλλοτινέ μου φίλε, κι άλλες φορές προσπάθησες μα μου επιτεθείς προσωπικά, όταν σου τέλειωσαν τα επιχειρήματα. Σου είχα πεί μια φορά ότι το δικό μου διακύβευμα είναι να χάσω μερικούς αναγνώστες από τα έντυπα που γράφω ή μερικούς ακροατές από τις εκπομπές μου. Το δικό σου διακύβευμα όμως ήταν ότι, ο κόσμος θα σε στείλει σπίτι σου. Και σε έστειλε.

      Τώρα λοιπόν θα σου πω ότι, όσο κι αν προσπαθείς να πλήξεις την αξιοπιστία μου με τις δήθεν αθώες ερωτησούλες σου (παλιά σου συνήθεια αυτή, θυμάσαι τον Χοσε Κάρλος και τον Αρχάγγελο Μιχαήλ ;;), το δικό μου διακύβευμα παραμένει το ίδιο. Το δικό σου όμως είναι πολύ χειρότερο πλέον. Ξέρεις εσύ. Κρίμα ...

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος31/8/18 19:49

      Κύριε Γαβρίλη δεν αντιλαμβάνομαι για ποιον ομιλείτε. Κανείς δεν αμφισβητεί τις δημοσιογραφικές σας ικανότητες, αλλά είναι κρίμα που προσπαθείτε να εξωραΐσετε μία διαδικασία για την οποία είσαστε άσχετος και μία δημοτική αρχή η οποία είναι ανίκανη έως επικίνδυνη.
      Να προσέχετε ποιους στηρίζετε και να μην αφήνετε τη φαντασία σας να οργιάζει.
      Λίγη αυτοσυγκράτηση δε βλάφτει.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος1/9/18 01:59

      Κύριε Γαβρίλη οι φιλίες δεν πρέπει να χαλάνε τόσο εύκολα. Το μέλλον μπορεί να επιφυλάσσει εκπλήξεις.
      Λίγη κατανόηση δε βλάφτει.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος30/8/18 10:26

    Εσείς που τα ξέρετε όλα μπορείτε να μου πείτε με τα αδέσποτα τι θα γίνει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/8/18 11:00

      Αδέσποτα είναι μονο σκυλια; Τι περιλαμβάνεται σε αυτή την κατηγορία; Νομίζω ότι δεν θα γινει τίποτα απλά θα τα ψεκασουν τα καημένα.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος30/8/18 12:46

    Το όνομα του φαρμάκου είναι Ulvαν είναι οικολογικό για πιο λόγο να κλείσουμε μέσα άνθρωποι και ζώα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος30/8/18 17:45

    Πάρτε το κελπνο για ενημέρωση 2105212000να δείτε τι θα πουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος30/8/18 17:49

    Πάρτε το κελπνο 2105212000να δείτε τι θα σας πουν για την δραστικότητα του φαρμάκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 20:29

      Για ανώνυμο 30/8/18 17:45 και 17:49
      Πάρτε τηλέφωνο στο ΚΕΕΛΠΝΟ, πάρτε να σας που την επικινδυνότητα του ιού του Δυτικού Νείλου και μετά να δούμε τι θα λέτε. Παραφιλολογίες του καναπέ … Καλά πάμε …

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος30/8/18 20:47

    Γαβρίλη είσαι γιατρός; Και δεν το ξέρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος30/8/18 20:53

    Παρενέργειες έχει νεοπλασίες αναπνευστικά προβλήματα δερματολογικά και το φάρμακο είναι φωτοδιασπομενοπου σημαίνει όταν βγει ο ήλιος θα διασπαστεί μήπως μένετε στις περιοχές αυτές κύριε Γαβρίλη ; Μην εκνευρίζεται άλλο τον κόσμο απλά ο δήμος και η περιφέρεια θέλουν να το κάνουν γιατί φοβούνται τους θανάτους τώρα το κελπνο λέει είναι ανώφελο γιατί γίνεται λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννης Γαβρίλης30/8/18 23:05

      Συνέχισε τα παιχνιδάκια σου. Καλά το πας, αλλοτινέ μου φιλε. Μεχρι να καταλάβεις ότι αυτά γυρίζουν σαν μπούμερανγκ πίσω ...

      Όσο για τον 20:47 και βέβαια ΔΕΝ είμαι γιατρός. Δεν ήξερα, ρώτησα και έμαθα. Κι όσα μου είπαν οι ειδικοί τα εγραψα εδώ με το όνομα μου. Εσείς προσπαθείτε τι ακριβώς; Να σπείρετε αμφιβολίες και μάλιστα ανώνυμα; Και μετά περιμένετε να σας πιστέψουν; Κοφτε το κάποτε ... Μην παίζετε με τα εν ου παικτοίς ...

      ΥΓ. Πότε είπε το ΚΕΕΛΠΝΟ ότι είναι ... ανώφελο; Μη λετε κσι παραμυθάκια από πάνω, δεν περνάνε ... Φτάνει. Παίξτε με τίποτα άλλο ...

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος30/8/18 23:24

    Πάρτε τηλ στο κελπνο να σας πουν και τις παρενέργειες ξερολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος30/8/18 23:29

    Τελικά γίνεται ο ψεκασμός έχουμε κλειστεί μέσα και δεν ξέρουμε τι γίνεται Γαβρίλη θα μας ενημερωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος31/8/18 00:15

    Το πρωί θα μπορούμε να ανοιξουμε παράθυρα η κλιματιστικά;; παρακαλώ οποόπο ξερεξέ να μου πει γιατί έχω μωρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/8/18 00:15

      Οποιος ξέρει

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/8/18 00:42

      Περίμενε τον κυρ Γαβρίλη να βγάλει ανακοίνωση.

      Διαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.