Όποιος προσβάλλει τη μνήμη νεκρού με βάναυση ή κακόβουλη εξύβριση ή με συκοφαντική δυσφήμηση (άρθρ. 363) τιμωρείται με φυλάκιση


“Όχι άλλο Ζακ θα γίνουμε πρεζακ”, “Πάντως αν σκότωνε τον ιδιοκτήτη δεν θα κάνατε τόσο ντόρο..”, “Το αλλο το παλικαρι χρυσοχοο που σκοτωσαν οι γεωργιανοι ληστες καμια κουβεντα ε;”, “Πολλά «πρεζάκια» πεθαίνουν κάθε μέρα στην Αθήνα….γιατί τόσος ντόρος;” “Σκατά στον τάφο του είπαμε;”. Όλα αυτά είναι μόνο μερικά από τα σχόλια που έχω δει τις τελευταίες ημέρες στα social media σχετικά με τον θάνατο του Ζακ Κωστόπουλου και μάλιστα σε σελίδες μέσων ενημέρωσης μη φασιστικού χαρακτήρα. Ένας βαρέθηκε να ακούει για το περιστατικό, άλλος θυμήθηκε μια ληστεία που είχε γίνει πριν δύο χρόνια, ένας άλλος συγχέει τον θάνατο από overdose ή από άλλα παθολογικά αίτια με μία εν ψυχρώ δολοφονία και πολλά άλλα ακόμα που δεν θα μου φτάσει ούτε βιβλίο ολόκληρο για να τα παρουσιάσω.
-->


Ζούμε σε μια καταπληκτική χώρα. Αρχικά, χωρίς να έχει καν ολοκληρωθεί η έρευνα της αστυνομίας και βγει επίσημο πόρισμα ο μέσος Έλληνας, ντετέκτιβ από τα γεννοφάσκια του έχει ήδη αποφανθεί ότι ο Ζακ ήταν ληστής και ο καημένος κοσμηματοπώλης προστάτεψε την περιουσία του. Άλλοι το πάνε και ένα βήμα παραπάνω και λένε ότι ήταν αυτοάμυνα καθώς ο Ζακ επιτέθηκε. Μήπως βλέπουν άλλα βίντεο όλοι αυτοί; Μήπως δεν ήταν καμια δεκαριά άτομα γύρω οι οποίοι έστω ότι ήταν αντιμέτωποι με έναν ληστή δεν μπορούσαν να τον ακινητοποιήσουν και να τον παραδώσουν στις αρμόδιες αρχές οι οποίες απείχαν ορισμένα μέτρα από το σημείο;
Μάλλον δεν γνωρίζουν το νόμο όσοι επώνυμα, με τόσο μεγάλη ευκολία βγάζουν την χολή και την κακία τους για έναν άνθρωπο που δεν γνώρισαν ποτέ τους, που δεν τους έβλαψε ποτέ.
Από πότε είναι οκ το να πλακώνεις έναν άνθρωπο στο ξύλο ό,τι και να ήταν αυτός ο άνθρωπος, ακόμη και κλέφτης; Μερικά χρυσαφικά κοστίζουν περισσότερο από μια ανθρώπινη ζωή στην κοινωνία μας, εκεί έχουμε φτάσει. Με τρομάζει όλο αυτό. Με τρομάζει που στην συνείδηση του ανθρώπου της διπλανής πόρτας κυριολεκτικά έχει ευτελιστεί τόσο η ανθρώπινη ζωή. Υποτίθεται ότι ζούμε σε κοινωνία και ο διπλανός μου θα προτιμούσε να ζει στην ζούγκλα μάλλον και θεωρεί εντάξει το να παίρνει ο κοσμηματοπώλης και ο κάθε κοσμηματοπώλης τον νόμο στα χέρια του και να αφαιρεί την ζωή ενός άλλου ανθρώπου.
Ακόμα πιο εμετικό είναι το ότι υπάρχει κάποια μέθοδος αξιολόγησης της ανθρώπινης ζωής που μάλλον εγώ δεν ξέρω και όταν είσαι “πούστης, αδερφή, πρεζάκι” και ότι άλλο του έχουν καταλογίσει η ζωή σου αξίζει λιγότερο. Για την ακρίβεια δεν αξίζει καν να ζεις. Καλύτερα τώρα που είναι νεκρός, ε; Απαλλαχτήκαμε από έναν ομοφυλόφιλο, τρομερό έγκλημα το να του αρέσουν οι άντρες απειλούνται τα γνήσια αρσενικά της πατρίδος μας. Απαλλαχτήκαμε από έναν οροθετικό, καλύτερα, ναι, μην μας κολλήσει κιόλας, λες και ο ιός μεταδίδεται με το φτέρνισμα. Αλλά γιατί να ξέρει ο μέσος Έλληνας 5 βασικά πράγματα που αφορούν στο κάτω κάτω την υγεία του; Έχει ραντεβού με “γκομενάκι” το βράδυ και έχει άλλα πράγματα να σκεφτεί όπως πώς να την πείσει να του “κάτσει” χωρίς προφυλακτικό γιατί είναι καλύτερα έτσι.

“Όποιος προσβάλλει τη μνήμη νεκρού με βάναυση ή κακόβουλη εξύβριση ή με συκοφαντική δυσφήμηση (άρθρ. 363) τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών.”

Θα ήθελα να κλείσω με αυτό γιατί μάλλον είναι κάτι που δεν γνωρίζουν όσοι επώνυμα, με τόσο μεγάλη ευκολία βγάζουν την χολή και την κακία τους για έναν άνθρωπο που δεν γνώρισαν ποτέ τους, που δεν τους έβλαψε ποτέ.
Ναι κύριοι, η σκατοψυχιά σας είναι παράνομη. “1.Δεν τιμωρείται όποιος για δική του αποκλειστική χρήση προμηθεύεται ή κατέχει με οποιονδήποτε τρόπο ναρκωτικά σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση.”
Είστε πολύ περισσότερο παράνομοι από αυτόν που με τόσο μένος βρίζετε και φοβάστε ότι σας χαλούσε την τέλεια και ασφαλή σας κοινωνία. Αλλά που να ξέρετε εσείς από νόμους. Αφού είναι εντάξει ένας άνθρωπος να σκοτώνει έναν άλλον μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας.