Παυλίνα Τουρλουμούση:" κα. Δήμαρχε με έχετε βραβεύσει τόσα χρόνια πολλές φορές ως αθλήτρια, πλέον ντρέπομαι και λυπάμαι για την αδιαφορία που δείχνετε χωρίς κανένα έλεος"

Η Παυλίνα Τουρλουμούση -πρωταθλήτρια ποδηλασίας- κατακεραυνώνει με μία ανάρτηση στο facebook τη Δήμαρχο Σαλαμίνας και περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στη Σαλαμίνα με τα αδέσποτα.

"Εν έτη 2019 και επιτρεπόμενο κυρίως από τον Δήμο Σαλαμίνας να είναι οι δρόμοι, τα δάση και άλλα μέρη κυκλοφορίας γεμάτοι , από πεινασμένα/λυσσασμένα/παρατημένα αδέσποτα..Ο αδερφός μου Ntinos Ideal Traxer χθες ήταν ένα από τα θύματα αυτών στο Μπατσί Σαλαμίνας,του οποίου δάγκωσαν το παπούτσι ,τον έριξαν από το ποδήλατο και έσπασε την αριστερή του κλείδα. 
-->

Να τονίσω ότι εάν δεν είχε συναθλήτρια μαζί του για παρέα θα τον είχαν κατασπαράξει ! 

Κυρία δήμαρχε ,πού μπορούμε τελικά να κυκλοφορούμε χωρίς φόβο, στην Φανερωμένη που έχουν μαζέψει πάνω από 10 αδέσποτα,στα Αμπελάκια που μας έχουν δαγκώσει 3 φορές, στα Σελήνια που τα μαζεύουν ανενόχλητοι οι φούρνοι, στο Νάτο που πετάγονται λυσσασμένα από τα στενά και τους κάδους σκουπιδιών;

Τελικά κυρία Ρουλα Ναννου / @Ισιδώρα Παπαθανασίου Ναννου τι πρέπει να προσέξει πρώτα ένας ποδηλάτης στην Σαλαμίνα, τους απερίσκεπτους οδηγούς που δεν έχουν κανένα σεβασμό και μας παρασέρνουν με τους καθρέπτες τους, τις λακκούβες που προσπαθούμε να αποφύγουμε με τα ποδήλατα μην σπάσουν , τα αδέσποτα που είναι πλέον επικίνδυνα ,τι;

Κυρία δήμαρχε, ασχολούμαστε από το 2008 εγώ και ο αδερφός μου με την αγωνιστική ποδηλασία και τα προβλήματα που μόλις προανέφερα ΔΕΝ ΕΞΑΛΕΙΦΟΝΤΑΙ , ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ ολοένα και περισσότερο. Τι ακριβώς περιμένετε για να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα; Πόσα κρούσματα (ίσως και θανατηφόρα) πρέπει να υπάρξουν για τα λάβετε υπόψιν σας; 

Ο αδερφός μου περίμενε από μέρα σε μέρα να φύγει για το πρώτο επαγγελματικό ταξίδι ως τρίτος μηχανικός . Τώρα; 

ΕΑΝ έχετε διαβάσει μέχρι αυτό το σημείο την συγκεκριμένη δημοσίευση θα καταλάβετε πως δυστυχώς το παράπονο, ο θυμός και η απογοήτευση εκφράζεται αυτήν την στιγμή από εμένα. Πόσα κρούσματα όμως δεν έχουν φτάσει στα αυτιά σας;
Υ.Γ Είμαι η Τουρλουμούση Παυλίνα . Με έχετε βραβεύσει τόσα χρόνια πολλές φορές ως αθλήτρια ,μαθήτρια και πλέον φοιτήτρια και ένιωθα χαρά, ευγνωμοσύνη και ανακούφιση για το ότι οι κόποι οι δικοί μου ,της οικογένειας και όλων αυτών που αναγνώρισαν τον ιδρώτα μου δεν πήγαν χαμένοι . Ακούστε λοιπόν πως πλέον ντρέπομαι και λυπάμαι για την αδιαφορία που δείχνετε χωρίς κανένα έλεος."