Αντώνης Παπαδόπουλος: Η παράσταση "Η Έξοδος" που ανέβηκε στη Σαλαμίνα ουδεμία σχέση έχει με το έργο μου

Διάβασα πως πριν λίγες ημέρες ανέβηκε σε αίθουσα της Σαλαμίνας, μία θεατρική παράσταση με τον τίτλο "Η Έξοδος".
Θα ήθελα να διευκρινήσω ότι παρ' ότι η εν λόγω παράσταση μιλά κι αυτή για την Μικρασία, ουδεμία σχέση έχει με το έργο μου "Η Έξοδος" που ανέβηκε πρώτη φορά με το Ιωνικό Θέατρο το 1992 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και κατόπιν, ως και πέρυσι σχεδόν κάθε καλοκαίρι σε ολόκληρη την Ελλάδα.
-->

Ενδεικτικά σας αναφέρω τη τελευταία παράσταση από το θεατρικό Εργαστήρι του Ι. Ν Αγ. Γεωργίου Νέας Ιωνίας πριν 2 χρόνια και τις παραστάσεις που έδωσε Γυμνάσιο της Πτολεμαϊδας εκεί, στη Θεσσαλονίκη και αλλού πριν 3 χρόνια.

Το έργο μου επίσης κυκλοφορεί σε βιβλίο από το 1993 κι επίσης στη Μικρασιατική Τριλογία (Εκδόσεις Γκοβόστης 1998) και "1923" (εκδόσεις Λεξίτυπον 2014) φυσικά ΠΑΝΤΑ με τον ίδιο τίτλο.

Πληροφορίες για την εν λόγω παράσταση θα βρείτε στο www.ionikotheatro.wordpress.com
Επειδή ασχολούμαι 30 χρόνια με το Μικρασιατικό θέατρο είτε ως θεατρικός συγγραφέας είτε ως σκηνοθέτης θεατρικών σχετικών έργων, θα ήθελα η τοποθέτησή μου αυτή να ανακοινωθεί προς αποφυγή ταύτισής μου, με την παράσταση της Σαλαμίνας.

Ευχαριστώ

Αντώνης Παπαδόπουλος