Σαβίνα Μπιθιζή Υποψήφια Βουλευτής Ν.Δ. Β' ΠΕΙΡΑΙΑ

Ονομάζομαι Σαβίνα, είμαι 29 ετών, γέννημα θρέμμα της Σαλαμίνας, θυγατέρα του Πολυχρόνη Μπιθιζή και της Καλλιόπης Τσερώνη.
Φύσει δραστήριος άνθρωπος, ήδη από τα σχολικά και μετέπειτα φοιτητικά μου χρόνια, ανέπτυξα έντονη δράση σε συλλογικότητες και οργανώσεις, παρατηρώντας αρχικά και παρεμβαίνοντας με μέτρο και σύνεση αργότερα.
-->

Έχω διατελέσει ενεργό μέλος του Ροταράκτ, της Jeff, της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και πρωτίστως της ΟΝΝΕΔ, στην οποία δραστηριοποιούμαι από το 2007. Σήμερα, είμαι μέλος της Πολιτικής Ακαδημίας της ΟΝΝΕΔ, γραμματέας ΟΝΝΕΔ της Νομαρχιακής Οργάνωσης στην Β’ Πειραιά, καθώς και γραμματέας της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Σαλαμίνας.
Σπούδασα Νομική στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Κομοτηνή) για τέσσερα χρόνια και ακολούθως επέλεξα να δοκιμαστώ άμεσα στον επαγγελματικό στίβο. Από την ηλικία των 22 ετών συνεργάστηκα με εξέχοντα μέλη του Δικηγορικού κόσμου, αρχικά ως ασκούμενη δικηγόρος και έπειτα ως συνεργάτης δικηγόρος, μαθαίνοντας στην πράξη την «τέχνη» -όπως η ίδια την χαρακτηρίζω- της νομικής και της μάχιμης δικαστηριακής δικηγορίας, διανύοντας χιλιόμετρα σε όλα τα δικαστήρια της Αττικής, αποκτώντας συμπυκνωμένη εμπειρία και προσλαμβάνουσες.  
Με αποφασιστικότητα και τόλμη, το έτος 2015 και σε ηλικία 26 ετών οργάνωσα το δικό μου μικρό δικηγορικό γραφείο στο κέντρο της Αθήνας. Στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της Αθήνας, κατάφερα να αποκτήσει ένα ικανό κύκλο εργασιών και να στηριχθώ στις δυνάμεις μου για να βιοπορισθώ.
Σήμερα είμαι δικηγόρος παρ’ Εφέταις, μέλος του ΔΣΑ και συνδιαχειριστής της Δικηγορικής Εταιρείας ΜΑΜΜΗΣ ΜΠΙΘΙΖΗ και ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, δίνοντας καθημερινό αγώνα για την πλήρη και υψηλού επιπέδου νομική στήριξη των εντολέων που με εμπιστεύονται.
Στήριγμα στην προσωπική, την επαγγελματική και την πολιτική ζωή μου έχω τον επίσης δικηγόρο σύζυγό μου, Αντώνη Μαμμή.
Ως ελεύθερος επαγγελματίας, ως νέος άνθρωπος, ως ανήσυχη φύση, ως Ελληνίδα που προσπαθώ να ζήσω, να επιχειρήσω και να δημιουργήσω στην Ελλάδα, αποδέχομαι την πρόσκληση του Κυριάκου Μητσοτάκη και εκτίθεμαι στην κρίση των πολιτών διεκδικώντας την ευκαιρία να εργαστώ για να επιστρέψει το φως στην Β’ Πειραιά.