Δίκη Χρυσής Αυγής: Ο Τσακανίκας, ο Πατέλης, τα τρικάκια και το τυπογραφείο στη Σαλαμίνα

Τσακανίκας «αδειάζει» Πατέλη για τα τρικάκια
«Εγώ, ως ταμίας της Τοπικής, δεν θυμάμαι τίποτα για τρικάκια», είπε κατά την απολογία του ο Γιώργος Τσακανίκας, ταμίας της τοπικής στη Νίκαια, απολογούμενος στη δίκη της Χρυσής Αυγής για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
-->
Ο Τσακανίκας με τα όσα ανέφερε, αποδόμησε τον πρόσφατο ισχυρισμό του πυρηνάρχη Νίκαιας Γιώργου Πατέλη και των συγκατηγορούμενών του Ρουπακιά και Κατζαντζόγλου, ότι το βράδυ της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα μέλη της Τοπικής κλήθηκαν στα γραφεία για να μοιράσουν τρικάκια για επικείμενη ομιλία του αρχηγού της οργάνωσης Νίκου Μιχαλολιάκου.
«Την 17η Σεπτεμβρίου δεν θυμάμαι αν τυπώθηκαν τρικάκια. Δεν το άκουσα τότε. Δεν ζήτησαν έγκριση από εμένα ως ταμία. Το άκουσα από τους συγκατηγορούμενούς μου μετά από πολλά χρόνια. Δεν θυμάμαι από ποιους, από τον Πατέλη νομίζω[...] Εγώ προσωπικά συνεργαζόμουν με ένα τυπογραφείο στη Σαλαμίνα. Συνήθως υπήρχε συνεννόηση του Πατέλη με τα γραφεία της Μεσογείων. Τώρα αν ο Πατέλης ήθελε να το κάνει σε χρόνο "ντε τε" δεν ξέρω, εμένα δεν μου έχει προκύψει ποτέ ξανά αυτό» είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Τσακανίκας.
Προσπαθώντας να διώξει τις ευθύνες από πάνω του, μετά από ερωτήσεις της Έδρας για τις στολές, τις κατασκηνώσεις και τον όρκο που έδιναν τα μέλη της τοπικής Νίκαιας, έκανε λόγο για «καραγκιοζιλίκια» και «νεανική ανωριμότητα». 
«Τα τελευταία χρόνια έχω λοιδορηθεί για ένα πράγμα που δεν έχω καμία σχέση. Έχω καταστραφεί από τα καραγκιοζιλίκια, με τα οποία γελάγαμε. Για αυτά τα καραγκιοζιλίκια στα 20, με έφεραν κατηγορούμενο στα 33 για δολοφονία. Ήταν νεανική ανωριμότητα. Θέλω να τελειώσει αυτή η ιστορία, για να συνεχίσω τη ζωή μου [...] Δεν θέλω να ασχοληθώ, όχι μόνο με τη Χρυσή Αυγή, αλλά με την πολιτική και τον δημόσιο λόγο. Θέλω να παντρευτώ, να κάνω παιδιά, να προκόψω. Όλα τα άλλα τα θεωρώ ασόβαρα» είπε χαρακτηριστικά.
Τέλος, αρνήθηκε ότι απείλησε τον Δήμου κατ΄εντολήν του Λαγού, όμως επιβεβαίωσε τη συνάντησή τους ισχυριζόμενος ότι ήταν για να του πει να μην φοβάται.

Γ. Σταμπέλος: Κατά λάθος η κλήση σε Ρουπακιά, αψυχολόγητη σε Λαγό

Νωρίτερα απολογήθηκε ο Γ. Σταμπέλος, ο οποίος δεν έδωσε πειστικές απαντήσεις για τα τηλεφωνήματα που αντάλλαξε με τον Γ. Ρουπακιά και τον Ι. Λαγό μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Όπως είπε, στις 00:10 και 00:11 τηλεφώνησε δύο φορές στον Ρουπακιά «κατά λάθος» αφού ήθελε να τηλεφωνήσει στον Πατέλη αλλά πάτησε λάθος αριθμό στο κινητό του.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο Ρουπακιάς σήκωσε το τηλέφωνο και του είπε «Δεν μπορώ να σου μιλήσω, έχω μαχαιρώσει άνθρωπο, με συλλαμβάνουν, μου παίρνουν το κινητό μου». Τότε ο Σταμπέλος ισχυρίζεται ότι «εντελώς αψυχολόγητα, παίρνω το άλλο κινητό που είχα μαζί μου και καλώ τον Λαγό».
Πρόεδρος: Γιατί πήρατε τον λαγό; Γιατί συνδέσατε την ανθρωποκτονία με το κόμμα;
Σταμπέλος: Δεν τη συνέδεσα
Πρόεδρος: Αφού πήρατε τηλέφωνο τον βουλευτή
Σταμπέλος: Ακόμα και σήμερα είναι για μένα περίεργο πώς κάλεσα τον Λαγό, με συγχωρείτε τον κύριο Ιωάννη Λαγό
Παρόντες στην αίθουσα τελετών του Εφετείου Αθηνών ήταν οι 8 από τους 18 κατηγορούμενους για τη δολοφονία.