Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2019

Η υποθαλάσσια γέφυρα της Σαλαμίνας στα έργα προτεραιότητας της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Η βελτίωση ποιότητας σχεδιασμού έργων υποδομών, η στήριξη έργων εθνικής προτεραιότητας και η παροχή καλύτερων υπηρεσιών «με σεβασμό στα χρήματα του πολίτη» είναι οι τρεις κύριοι στόχοι του υπουργείου Υποδομών σύμφωνα με τον κυβερνητικό σχεδιασμό που παρουσιάστηκε στη σημερινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
-->

Στις άμεσες προτεραιότητες του υπουργού Υποδομών Κ. Καραμανλή (φωτό) περιλαμβάνονται τα νέα εργαλεία για τη βελτίωση της ποιότητας των έργων και τη μείωση του κόστους και του χρόνου ολοκλήρωσής τους όπως η εισαγωγή «Προτάσεων καινοτομίας» (unsolicited proposals) με πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα, η ανεξάρτητη επαλήθευση μελετών σκοπιμότητας για ένταξη των έργων στον εθνικό σχεδιασμό, η δημιουργία «Εθνικού Μητρώου Υποδομών», για τον τακτικό έλεγχο και τη συντήρησή των υποδομών, η επίβλεψη Δημοσίων Έργων και από τον ιδιωτικό τομέα ανάλογα τον τύπο του έργου και την διαθεσιμότητα του δημοσίου, η κατοχύρωση της δημόσιας διαβούλευσης και θωράκιση των έργων εθνικής εμβέλειας και δημοσίου συμφέροντος από ανώφελες δικαστικές εμπλοκές και το Παρατηρητήριο απαλλοτριώσεων.


Τα έργα εθνικής προτεραιότητας που περιλαμβάνονται στη λίστα του υπουργείου Υποδομών κατατάσσονται σε πέντε μεγάλες κατηγορίες.
1.Ολοκλήρωση κεντρικού οδικού δικτύου
-Ολοκλήρωση Ε65
-Βόρειος Οδικός άξονας Κρήτης
-Πάτρα-Πύργος

2.Ολοκλήρωση οδικών διασυνδέσεων
-Αγρίνιο - Ιονία Οδός
-Δράμα - Εγνατία
-Ε75 – Γιαννιτσά - Έδεσσα – Ε65
-Ιωάννινα – Κακαβιά
-Καρπενήσι - Λαμία

3.Δια - περιφερειακό οδικό σύστημα Αττικής
-Ελευσίνα – Υλίκη
-Επέκταση Αττικής Οδού προς Λ. Βουλιαγμένης στο Ελληνικό
-Υποθαλάσσια Σαλαμίνας

4.Ολοκλήρωση έργων Μετρό Αθήνας και Θεσσαλονίκης
-Γραμμή 4 Μετρό Αθήνας: Βεϊκου – Γουδή
-Προεκτάσεις Μετρό Αθήνας (Περισσός, Κατεχάκη)
-Ολοκλήρωση Μετρό Θεσσαλονίκης
-Επεκτάσεις Μετρό Θεσσαλονίκης

5.Σιδηροδρομικά έργα
-Ολοκλήρωση συστημάτων (ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλε-διοίκησης)
-Αναβάθμιση και Συντήρηση εθνικού και προαστιακών δικτύων
-Ρίο – Νέο λιμάνι Πάτρας
-Αναβάθμιση της γραμμής Θεσ/νίκη-Αλεξανδρούπολη (νέα πεδινή χάραξη Θεσ/νίκη–Καβάλα)
Τέλος στις προτεραιότητες περιλαμβάνεται και η αναδιάταξη και βιώσιμη χρηματοδότηση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών.


15 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/7/19 20:52

    Μπράβο Κούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/7/19 06:39

      20:52 Τι μπράβο Κούλη ρε συ; Η ΝΔ είναι η μόνη που εναντιώθηκε σε ότι καλό πήγε να γίνει στη Σαλαμίνα. Ξεκινώντας με την προπαγάνδα που έσπειρε τότε με την κατασκευή του φυσικού αερίου υποκινωντας αντίσταση μέχρι και απλών ανθρώπων που έβγαιναν με τις βάρκες και έπλεαν ανοιχτά ττης ρεβυθουσας με τελικό αποτέλεσμα να μην συνδεθεί η Σαλαμίνα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/7/19 12:26

      Τι μπράβο Κούλη; Καμμια σχεση δεν εχει με το εργο ο Κουλης. Μόνο με το αν τελικα υλοποιηθει

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος10/7/19 21:10

    ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΔΕΙ ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/7/19 22:51

    Μας ήπιαν το αίμα οι φεριμποτάδες, να βάλουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, να δώσουν εκπτώσεις στους ντόπιους και όσους ταξιδεύουν συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί να μου πει κανείς γιατί η μία κοινοπραξία από την άλλη έχει διαφορά 1-1,5€? Και πως θα ξέρω ποιο καράβι ανήκει σε ποια κοινοπραξία για να πάρω το οικονομικότερο? Μακάρι να φτιαχτεί η γέφυρα, γιατί μόνο τότε οι κοινοπραξίες θα σεβαστούν τους επιβάτες και τους ντόπιους περισσότερο, με πακέτα προσφορών (1+1 ταξίδι δώρο), μειωμένες τιμές κλπ κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/7/19 06:30

      23:30 εύλογες απορίες τις οποίες δεν θα σου τις λύσει κάνεις γιατί ταιζει πολύ κόσμο αυτή η γραμμή, και δεν εννοώ τους εργαζόμενους που βγάζουν το ψωμί τους τίμια. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/7/19 13:01

      Η διαφορά είναι 10 λεπτά η μηχανη και 20 λεπτα το αυτοκίνητο. Οι τιμες που λες δεν ξερω από που προκύπτουν εκτός κι αν κάποιοι σου το κόβουν μικρό ενω δεν είναι.... Η κοινοπραξία αλλάζει κάθε 16 ωρες χωρις να περιλαμβάνει ΤΟ 8ωρο της νυχτας Όπου δουλεύουν και οι δυο ανα μια ωρα. Περνάτε τόσα χρόνια με το φερρυ και δεν ξέρετε ουτε τα βασικά με αποτέλεσμα να την πληρώνουν οι απλοί εργαζόμενοι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/7/19 16:54

      πες τα ρε Daveli, υπαρχει διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη αναμεσα στις δυο κοινοπραξιες, επισης σε " δικα " τους άτομα που πηγαινοέρχονται βγαζουν κατι κάρτες εχουμε μαθει στη ζουλα, και ο υπολοιπος κοσμος τα πληρωνει κανονικα λες και του περισσεύουν.

      Εξελιχθείτε λιγο, εχετε παρωπίδες...ενταχθείτε λιγο στο νομο Αττικης επιτέλους, όπου και ανήκετε φυσικά...είστε πολλά έτη πίσω, το νησί παρατημένο,χωρίς δημόσια συγκοινωνία το 2019 επιτρέπετε??? Ιδιωτικά λεοφωρείο που εξυπηρετούν συγκεκριμένες περιοχές με δρομολόγια οτι να ναι και σταματα και 20.00....απλα τραγικό!!!

      Και ενα σωρό άλλα χάλια...



      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος11/7/19 06:22

    Ελπιζω απλα μην φτασουν το αντιτιμο μετακινησης μεσω της γεφυρας να ειναι διπλασιο απο οτι μεσω ferry..γιατι κατι μου θυμιζει αυτο...Απλα το καταγραφω γιατι πρεπει καπου να ισχυει αυτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/7/19 06:27

      Ακτιο---Πρεβεζα 3 € και εγω το καταγραφω γιατι καπου ισχύει αυτο

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος11/7/19 08:22

    Στο Άκτιο είναι 3€. Ξύπνα και κατέβασε τις τιμές σου φερυμποτατζή της πλάκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/7/19 22:17

      ..και από τη γεφυρα Ρίου-Αντιρρίου 4,54€ (όσα άτομα κι αν είναι στο αυτοκίνητο) για όσους περνούν τουλάχιστον 8 φορές τον μήνα!
      https://www.gefyra.gr/prices/Sundromhtika-Programmata/

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος11/7/19 08:46

    Επιτέλους η λέπρα εξαφανίστηκε και βλέπουμε φως στον ορίζοντα, άλλη ποιότητα κυβέρνησης, με καθαρούς ανθρώπους και όχι gay parade.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/7/19 13:04

    Ακόμα και σε ενα υποθετικό σενάριο που θα ξεκινουσε αυριο αυτο το έργο, δεν θα τελείωνε ουτε σε 10 χρόνια λόγο αρχαιολογικής. Κάθε 5 μετρα σκάψιμο θα το σταματούσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.