Σάββατο, 13 Ιουλίου 2019

Στην Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας εστιάζει η ΑΚΤΩΡ

Αναλυτική ενημέρωση για τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν αλλά και τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα σε εταιρικό, χρηματοοικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο κατά τον πρώτο χρόνο της θητείας του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, έλαβαν οι μέτοχοι κατά τη σημερινή Τακτική Γενική Συνέλευση.
-->
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Γιώργος Προβόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, προχώρησαν -όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση- σε μία λεπτομερή παρουσίαση των πρωτοβουλιών που ελήφθησαν κατά τους τελευταίους 12 μήνες, με στόχο την ενδυνάμωση του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ και την εξέλιξή του σε ένα σύγχρονο και κερδοφόρο Όμιλο, πλήρως εναρμονισμένο με τις διεθνείς αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης και της Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ο κ. Προβόπουλος σημείωσε πως ήταν μία γεμάτη χρονιά κατά τη διάρκεια της οποίας η νέα Διοίκηση εκπλήρωσε τις δεσμεύσεις της και στους τέσσερις βασικούς πυλώνες προτεραιότητας, που είχε παρουσιάσει στους μετόχους κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση του περασμένου Ιουλίου.
Συγκεκριμένα, ως προς την ενδυνάμωση της Εταιρικής Διακυβέρνησης, που αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα, ο κ. Προβόπουλος ανέφερε οτι ενοποιήθηκαν οι μέχρι πρότινος ξεχωριστές Επιτροπές Ανάδειξης Υποψηφίων και Αμοιβών, ώστε να υπάρχει σφαιρική αντιμετώπιση ως προς την επιλογή αλλά και την ανταμοιβή των μελών ΔΣ.
Παράλληλα, δημιουργήθηκε η Επιτροπή Κανονιστικής Συμμόρφωσης και Βιώσιμης Ανάπτυξης, με την ενσωμάτωση θεμάτων βιώσιμης ανάπτυξης στην ήδη υπάρχουσα Επιτροπή Κανονιστικής Συμμόρφωσης, γεγονός που αντικατοπτρίζει πόσο στενά συνυφασμένες είναι πλέον για τον Όμιλο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ οι έννοιες της αυτορρύθμισης και της ανάληψης δεσμεύσεων πάνω και πέρα από τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία.
Παραχωρήσεις, Περιβάλλον και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας αποτελούν τις τρεις μηχανές ανάπτυξης του Ομίλου, τόνισε ο κ. Προβόπουλος. Η επιστροφή της ΕΛΛΑΚΤΩΡ στην κερδοφορία βασίζεται μεσοπρόθεσμα σε αυτούς τους τρεις κλάδους, μολονότι σε αυτήν την ενδιάμεση φάση η ομιλική κερδοφορία εξαρτάται καθοριστικά από την επιτυχή έκβαση των προσπαθειών για εξυγίανση του Κατασκευαστικού Κλάδου.
Στο πλαίσιο αυτό, ελήφθησαν αυστηρά μέτρα παρακολούθησης κι ελέγχου του κατασκευαστικού βραχίονα, ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες για επιστροφή της ΑΚΤΩΡ στην κερδοφορία.
Για την ΑΚΤΩΡ, η τάση συρρίκνωσης της κατασκευαστικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, καθιστά μονόδρομο τη βελτίωση της οργανωτικής και επιχειρησιακής της λειτουργίας εκτός συνόρων, προκειμένου να διεκδικήσει και να εκτελέσεικερδοφόρα έργα που δημοπρατούνται σε χώρες που έχει ήδη παρουσία.
Στον Κλάδο των Παραχωρήσεων, ο Όμιλος προχώρησε στην εξαγορά επιπλέον ποσοστού 6,5% στην Αττική Οδό, ενώ διεκδίκησε επιτυχώς την παραχώρηση της Μαρίνας Αλίμου για 40 χρόνια. Για την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, σε σχέση με νέα έργα, η εταιρεία εστιάζει στην Εγνατία Οδό και τους τρεις κάθετους άξονές της, στην Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας και στο Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, λαμβάνοντας θέση μάχης, όταν και όποτε αυτοί οι διαγωνισμοί προχωρήσουν.
Στον Κλάδο του Περιβάλλοντος, το επιχειρηματικό πλάνο της ΗΛΕΚΤΩΡ προβλέπει τη διατήρηση και επέκταση των υπαρχόντων συμβολαίων της, καθώς και τη διεκδίκηση οποιωνδήποτε ευκαιριών προκύψουν για ΣΔΙΤ διαχείρισης απορριμμάτων στην Ελλάδα. Παράλληλα, εστιάζει στη διεύρυνση των τεχνικών της δεξιοτήτων προκειμένου να μπορεί να δραστηριοποιηθεί περαιτέρω αποδοτικά εκτός συνόρων στο μέλλον.
Στον Κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας,βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου, που προβλέπει την κατασκευή 5 νέων αιολικών πάρκων συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 196 MW μέχρι το τέλος του έτους, ώστε η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του Κλάδου να προσεγγίσει τα 500 MW, από 296 MWπου είναι σήμερα.
Πέραν της συνεπούς υλοποίησης του υπάρχοντος επενδυτικού πλάνου και της αποτελεσματικής διαχείρισης του παρόντος χαρτοφυλακίου έργων, θα εκτιμηθούν οι δυνατότητες επέκτασης σε επιλεγμένες χώρες και η δραστηριοποίηση σε έργα EPC.
Στον Κλάδο Ανάπτυξης Ακινήτων, σε πλήρη εξέλιξη και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, που προβλέπει την ολοκλήρωση της Β’ φάσης ανάπτυξης του Smart Parkεντός του φθινοπώρου, κινείται και η επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ από τη REDS, επεκτείνοντας τα παρόντα 36.500 τ.μ. κτηρίων σε συνολικά 50.000 τ.μ. και διπλασιάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων και των χώρων εστίασης.
Αναφερόμενος στο έργο του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο κ. Προβόπουλος δήλωσε: «Σήμερα μπορούμε να ελπίζουμε βάσιμα πως, παράλληλα με τις δικές μας προσπάθειες για επιστροφή του Ομίλου σε βιώσιμη κερδοφορία, και η χώρα εισέρχεται σε μία πιο αισιόδοξη πορεία, ικανή να προσφέρει καλύτερες προοπτικές στις εγχώριες επιχειρήσεις.
Μπορούμε να ελπίζουμε επομένως βάσιμα πως η τραυματισμένη αξιοπιστία της χώρας θα αποκαθίσταται σταδιακά, ώστε να βελτιωθεί το αρνητικό σήμερα επενδυτικό κλίμα και να φέρει την Ελλάδα σε μονοπάτι βιώσιμης οικονομικής προόδου και ευημερίας. Η μάχη για την εξυγίανση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ συνεχίζεται εντατικά αλλά δεν έχει ακόμα κριθεί.
Για μία διεργασία που προσομοιάζει περισσότερο σε εξελικτική διαδικασία, έκανε λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, σημειώνοντας οτι «Το έργο που αναλάβαμε είναι κολοσσιαίο και προφανώς δεν ολοκληρώνεται σε ένα χρόνο. Άλλωστε η αλλαγή είναι που έρχεται εν μία νυκτί, όχι όμως και η εξέλιξη.
Η αλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου πέρυσι ήταν μόνο η αρχή. Η δουλειά που γίνεται και πρέπει να γίνει στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι μία επίπονη και χρονοβόρα εξελικτική διαδικασία, αλλά όπως πρεσβεύει και το νέο μας εταιρικό δόγμα, η αξία βρίσκεται στην εξέλιξη».
πηγή:zougla.gr

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/7/19 07:46

    Ε ρε γλέντια αααααα.......χααχαχαχαχα αχ χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/7/19 09:48

    Η γέφυρα δεν πρέπει να γίνει και η Δημοτική Αρχή και οι Σαλαμίνιοι επιβάλλεται να αντιδράσουν για αυτό το ατόπημα. Τα προβλήματα που θα δημιουργήσει η κατασκευή της γέφυρας, στο όμορφο νησί μας, θα είναι πολύ περισσότερα από τα οφέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/7/19 10:11

      Ελα ελα.....πες μας σε ποια παντοφλα εχεις παρει ποσοστά?και σε τρωνε στην γωνια οι μεγαλομέτοχοι???

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/7/19 13:47

      Δηλαδή δεν έπρεπε να βγει το ψυγείο επειδή υπήρχε ο παγοπωλης, ούτε η ύδρευση αφού υπήρχε ο νερουλας και ουτω καθεξής...έλεος με αυτό το κόλλημα μιας μερίδας κόσμου στο νησί...η κοινή λογική και το γενικότερο καλό επιβάλλουν να γίνει η ζεύξη...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/7/19 13:51

      Τώρα δηλαδή τι έχεις? Δεν έχεις προβλήματα ?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/7/19 17:10

      Δεν θέλετε να αναπτυχθεί το νησί?έχετε μετοχές στα φέρυ και έχετε υποβαθμίσει το νησί.Ουτε ένας τουρίστας ούτε μια Μαρίνα για σκάφη υποδομές μηδέν.Σας αρέσει το σκουπιδαριο που επικρατεί στο νησί?Σαλαμίνα λες και γελάνε,αυτό έχετε καταφέρει.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/7/19 18:57

      17:10 Τι είναι αυτά που γράφεις ρε βλάκα.
      Δηλαδή το νησί θα αναπτυχθεί και το σκουπιδομάνι θα μειωθεί εάν έλθουν καμία 100.000 ακόμη φτωχόκοσμος ή Ρομά και εγκατασταθούν μόνιμα στο νησί;!!!!!
      Εάν κατασκευαστεί η γέφυρα, κάθε οικογένεια θα πρέπει να προσλάβει και ένα μπράβο για ασφάλεια. Η Σαλαμίνα θα γίνει άνδρο κακοποιών στοιχείων και παραγκούπολη.
      Είναι ήδη το πιο αστικοποιημένο νησί της Ελλάδας, φαντάζεσαι εάν κατασκευασθούν καμία 50.000 ακόμη παράγκες τι θα γίνει;!!!!
      Η πολυκοσμία και η φτωχολογιά είναι υποβάθμιση και όχι ανάπτυξη;!!!
      Σε βεβαιώ ότι δεν έχω καμία μετοχή σε Ferry και είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες που μου προσφέρουν τα υπάρχοντα Ferry Boats της γραμμής. Μας παρέχουν ασφάλεια, ποιότητα, καθαριότητα και φθηνό κόμιστρο.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/7/19 19:18

      Καλά τα γράφεις φίλε όχι στην ενοποίηση η σαλαμίνα είναι νησί και δεν θα γίνει κόμβος εξυπηρέτησης της χαβουζας που δημιούργησαν.Να φτιάξουν δρόμους και λεωφόρους να εξυπηρετηθούν στο χερσαίο κομμάτι παράπλευρα της λεωφόρου καβάλας ας πάνε να κάνουν εκεί τούνελ περιφεριακους δρόμους που τους πήρε το ποτάμι οι άχρηστοι και χάθηκε ο κοσμάκης και να αφήσουν το νησί της Σαλαμίνας τα κοράκια της μπιζνας ήσυχο.

      Διαγραφή
    7. ΡΕ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΤΣΙ.Ο ΦΤΩΧΟΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΟΜΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΦΕΡΥ.ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ?ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΥΞΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ.ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ.ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΑΣΤΟ ΚΥΡΙΕ ΜΕΤΟΧΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος14/7/19 10:29

    Εκεί στην πλατεία του μποσκου τι γίνετε με τους κάδους, εθεάθη νέο εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος να τους αλλάζει θέση επειδή τον ενοχλούσαν και ακόμα δεν έχουν αναλάβει αρμοδιότητες, από νωρίς στην δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε αυτο το νησι ουτε αποχετευση δεν υπαρχει τοοοοσο πισω στενομυαλοι ανθρωποι δεν θελετε την αναπτυξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/7/19 19:19

      17:21 Η αλήθεια είναι ότι στο κέντρο του νησιού λειτουργεί αποχέτευση και τα περισσότερα κτήρια έχουν συνδεθεί με το δίκτυο και επεκτείνετε η κατασκευή και σε άλλες περιοχής του νησιού (Παλούκια - Σελήνια).
      Η Σαλαμίνα είναι από τα λίγα νησιά που διαθέτουν αποχετευτικό δίκτυο.
      Αυτά που στερείται είναι ο σεβασμός, και η αγάπη ορισμένων επισκεπτών που συνεχώς προσπαθούν, το όμορφο και ιστορικό αυτό νησί που ονομάζεται ΣΑΛΑΜΙΝΑ να το υποτιμούν, να το γελοιοποιούν και να λασπολογούν. Λυπάμαι για τη γνώμη που έχετε για τους κατοίκους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/7/19 19:50

      Ανώνυμος14/7/19 19:19 χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Επειδή πολλοί γράφουν μόνο για να αντιπαρατεθούν θα πω μόνο 2λογια...ας σκεφτούμε ότι αν γίνει η ζεύξη υπάρχουν μόνο ωφέλη ...πολλά οικόπεδα θα πάρουν αξία και θα μπουν στο σχέδιο πόλης θα φτιαχτούν εμπορικά καταστήματα και περισσότερη δουλειά επομένως για τους ντόπιους...αναγκαστικά καλύτεροι δρόμοι εξυπηρέτησης της ζεύξης περισσότερα καταστήματα πλησίον των δρόμων αυτών και μη ξεχνάμε σε δεύτερη φάση ζεύξη και από Φανερωμένη οπότε αναβάθμιση κολοσσιαία σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση που εδώ και 30 χρόνια μόλις την τελευταία πενταετία μπήκαν ξαπλώστρες σε παραλίες έλεος πια δεν είμαστε το φαρμακονησι...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/7/19 09:05

      22:35 Αλήθεια όλα αυτά θα γίνουν όταν κατασκευαστεί η γέφυρα;!!!!!!
      Τότε τι περιμένουμε; !!!!!
      Όλοι οι κάτοικοι του νησιού με ένα κασμά και ένα φτυάρι στο χέρι για να βοηθήσουμε να κατασκευαστεί, το συντομότερο δυνατόν, η σωτήρια γέφυρα που θα μας ξελασπώσει και θα μας κάνει να τρόμε με χρυσά κουτάλια.!!!!
      Ρε συ δεν παρατάς τις παπάρες.!!!!!
      Μήπως έχεις καμία επιχείρηση με ξαπλώστρες και θέλεις πελατεία;!!!!

      Διαγραφή
  5. Ανάπτυξη στενόμυαλε δεν είναι να μένουν τα πράγματα ίδια από τότε που γεννηθηκαμε...αλλοιώς έπρεπε να ζούμε σε δέντρα έτσι όπως μας το λες και να μη δουλεύουμε και να απολαμβάνουμε τη φύση να κάνουμε σκουπίδια που θα τα μαζεύουν άλλοι...μήπως είσαι αθίγγανος και δεν θέλεις βελτίωση γιατί μόνο αυτοί και οι φερρυμποτατζηδες μιλάνε έτσι,μας έχουν φάει τη ζωή,μας παίρνει ο ύπνος στο φέρρυ,5 λεπτά απόσταση την κάνουν 15 και 20 λεπτά...κάθε μέρα τόσα χρόνια που κάνω τη διαδρομή (γιατί δουλεύω εκτός Σαλαμίνας δεν έχω ξαπλώστρες)έχω χάσει πολύ χρόνο και χρήμα...σε όλο τον κόσμο οι μικρές αποστάσεις μειώνονται κι άλλο δεν αυξάνονται για εξυπηρέτηση όλων όχι μόνο των λίγων και δυστυχώς είσαι από τους λίγους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο salamina.press δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.