Δήλωση Δημάρχου για την Ανακοίνωση Βάσεων Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Τα παιδιά κουράστηκαν, αγωνίστηκαν, πιέστηκαν… όμως τα κατάφεραν!

Μαζί τους και οι οικογένειές τους.
Μοιράστηκαν το άγχος, ξοδεύτηκαν, όμως είδαν τον αγώνα των παιδιών τους να δικαιώνεται.

Και δίπλα σε αυτούς και οι καθηγητές των παιδιών, άνθρωποι που με τη βοήθειά τους, με τη δουλειά τους, θα είναι για πάντα καθοριστικοί στις ζωές των μαθητών τους.

Συγχαρητήρια, λοιπόν, σε όλα τα παιδιά. Αρχίζει ένα νέο ταξίδι στη ζωή τους. Ένα ταξίδι δημιουργικό, συναρπαστικό, υπέροχο!

Τα παιδιά που δεν κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους, δε χρειάζεται να απογοητεύονται. Να έχουν ως οδηγό τα λόγια του μεγάλου M. Jordan: «Έχω χάσει πάνω από 9.000 σουτ στην καριέρα μου. Έχω χάσει πάνω από 300 παιχνίδια. 26 φορές με εμπιστεύτηκαν να πάρω το τελευταίο σουτ και το έχασα. Έχω αποτύχει ξανά και ξανά στη ζωή μου. Και γι’ αυτό πέτυχα».



Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ Θ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

"