Ο Δήμος Σαλαμίνας, εφ’ εξής, θα εξυπηρετεί το κοινό μόνο κατόπιν ραντεβού μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση πανδημίας του ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20-09-2020).
-->
COVID-19 (εγκύκλιος Υπουργείου Εσωτερικών Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτες υπηρεσίες του Δήμου και τα ΚΕΠ, να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού και να προσέρχονται χωρίς αναμονή προκειμένου να διεκπεραιώνουν με ταχύτητα την υπόθεσή τους.
Επίσης οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματά τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους κάνοντας χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει η νέα ιστοσελίδα του Δήμου μας (https://www.salamina.gr).
Συγκεκριμένα στο μενού «Υποβολή Αιτήματος / Καταγγελίας» και «Αίτηση Έκδοσης Πιστοποιητικού». Για την υποβολή Αιτημάτων / Καταγγελιών υπάρχουν σχετικές οδηγίες στην ιστοσελίδα.
Ασφαλώς, κατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.
Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα ραντεβού τους είναι τα εξής:
- Τηλεφωνικό Κέντρο Δήμου ................... 2132027300
- Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ........... 2132008400 – 404
- Κοινωνικές Υπηρεσίες ............................. 2132027580
- Δημοτολόγιο ............................................... 2132027315
- Ληξιαρχείο .................................................. 2132027309
- Οικονομική Υπηρεσία .............................. 2132027352, 2132027330
- Τεχνική Υπηρεσία ..................................... 2132027381, 2132027387
- Υ.Δ.Ο.Μ. (Πολεοδομία) ............................ 2132122701, 2132122705, 2132122710
- Πρωτόκολλο............................................... 2132027416 – 417
Εκ του Γραφείου Δημάρχου
-->