Λειτουργία ΚΕΠ από 15 Φεβρουαρίου 2021


Σε συνέχεια των εγκύκλιων οδηγιών της υπηρεσίας μας ΔΥΜΣ/Φ5/38/32821/20-11-2020 και ΔΥΜΣ/Φ5/39/34765/10-12-2020 σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ κατά το διάστημα ισχύος των περιοριστικών μέτρων διασποράς του νέου κορονοϊού, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες επιδημιολογικές συνθήκες οι οποίες έχουν δημιουργηθεί, των διαλαμβανόμενωνστην εγκύκλιο του ΥΠΕΣ ΔΙΔΑΔ/Φ69/144/οικ.2605/11-2-2021 (ΑΔΑ9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4) καθώς και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού που εργάζεται σταΚΕΠ, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα, σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ από 15 Φεβρουαρίου 2021 και μέχρι νεωτέρας:

Τα ΚΕΠ θα παρέχουν εξυπηρέτηση μέσω φυσικής παρουσίας κατόπιν προ-συνεννόησης (ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής) και εφόσον κρίνεται από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο του ΚΕΠ ή εν απουσία του,τον υπεύθυνο λειτουργίας, ότι πρόκειται για κατεπείγουσα ανάγκη διεκπεραίωσης αίτησης, η οποία δεν μπορεί να γίνει με οποιονδήποτεάλλο τρόπο.

Για τη νόμιμη μετάβαση του αιτούντος στο ΚΕΠ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επιβεβαίωση του επείγοντος χαρακτήρα της αίτησης από το αρμόδιο προσωπικό των ΚΕΠ, ενημερώνοντας τον ενδιαφερόμενο, με κάθε πρόσφορο τρόπο (μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δυνητικά μήνυμα σε κινητό τηλέφωνο, αποστολή απλής αλληλογραφίας), καθώς αυτό αποτελεί και απόδειξη για τη νόμιμη μετάβαση των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες σύμφωνα με τα οριζόμενα της περ. ια παρ. 2 του άρθρου 3 της ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ.9147/10.2.2021 (ΦΕΚ Β΄ 534).


Πολίτες οι οποίοι δεν έχουν ακολουθήσει την προηγούμενη διαδικασία δεν έχουν δικαίωμα εισόδου στα ΚΕΠ πλην αυτών οι οποίοι προσέρχονται για τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού εμβολιασμού και των δικηγόρων οι οποίοι εξυπηρετούνται σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί ήδη.

Ομοίως, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (τηλεφωνική αίτηση) αφορά μόνο τις αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, καθώς και τις αιτήσεις που ενώ απαιτείται συνυποβολή δικαιολογητικών μπορεί αυτή να γίνει με ηλεκτρονικό τρόπο, με επιμέλεια του αιτούντος (σχετική για τον τρόπο εξυπηρέτησης τηλεφωνικών αιτήσεων η εγκύκλιος ΔΑΔ/Φ5/10/7542/24-3-2020, επισυνάπτεται)

Επισημαίνεται ότι, ο επείγον χαρακτήρας τόσο της δια ζώσης εξυπηρέτησης κατόπιν ραντεβού, όσο και των τηλεφωνικών αιτημάτων αξιολογείται είτε από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο του ΚΕΠ, είτε εν απουσία του από τον αναπληρωτή του και πρέπει να πληροί τουλάχιστον ένα από τα εξής χαρακτηριστικά:

Α) να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 9147/10.2.2021 (ΦΕΚ Β΄ 534),

Β) να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,

Γ) να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, τα ΚΕΠ μπορούν να εξυπηρετούν, ανεξάρτητα από το επείγον ή μη του αιτήματος, είτε με διεκπεραίωση ηλεκτρονικών αιτημάτων τα οποία υποβάλλονται μέσω της πύλης «ΕΡΜΗΣ», είτε μέσω των θυρίδων, είτε μέσω της πλατφόρμας εξυπηρέτησης μέσω τηλεδιάσκεψης MyKEPLive εφόσον έχουν ενταχθεί σε αυτή.

Για την εφαρμογή των λοιπών θεμάτων που αφορούν στους εργαζόμενους στα ΚΕΠ ως δημοτικών υπαλλήλων (π.χ. ομάδες αυξημένου κινδύνου, χορήγηση ειδικής άδειας απουσίας κ.λ.π.) βάσει της ως άνω αναφερόμενης εγκυκλίου του ΥΠ.ΕΣ, αρμόδια είναι η εκάστοτε Διεύθυνση Διοικητικού του οικείου Ο.Τ.Α.

Οι οικείοι Ο.Τ.Α. παρακαλούνται για τη συνδρομή τους για τη διευκόλυνση εφαρμογής των προβλεπόμενων εκτάκτων μέτρων, όπως αυτά περιγράφονται στο παρόν έγγραφο και στην εγκύκλιο του ΥΠΕΣ, καθώς και για τις ενέργειές τους σύμφωνα με τις οδηγίες του ΑΠ 30901 ΕΞ 2020/4-11-2020 εγγράφου (επισυνάπτεται)της Δ/νσης Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών – Κυβερνητικού Νέφους του ΥΨηΔ για την υποστήριξη στο μέγιστο δυνατό βαθμό του μέτρου της τηλεργασίας.

Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης

Κ. Καπαρός



Κάντε κλικ ΕΔΩ