Με χαρά σας ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την εκπαιδευτικό Έλλη Κορρού

Με χαρά σας ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την εκπαιδευτικό Έλλη Κορρού , που από σήμερα το Salamina - Press θα φιλοξενεί κείμενά της.

Ας δούμε όμως μέσα από τη δική της περιγραφή, ποια είναι η Έλλη Κορρού


Εἰμαι παιδί που κατάγοµαι από τρεις γενιές ναυτικών, µε µια γιαγιά πρὀσφυγα απὀ τη Μικρά Ασία, γεννήθηκα στην Αθήνα, τα παιδικά µου χρόνια τα έζησα στη Σαλαμίνα, δίπλα στη θάλασσα, ἡ ταξίδευα µε τον πατέρα µου σε πολλά µέρη του κόσμου προτού να πάω στο σχολείο.

Σπούδασα στο Ρέθυμνο Παιδαγωγικά και στην Αθήνα, στο ΕΚΠΑ, Ψυχολογία. Εργάστηκα ως δασκάλα στη Σχολἠ Χιλλ και μετεκπαιδεύτηκα στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Σήµερα εἰµαι δασκάλα στη Σαλαμίνα.

Έχω ασχοληθεί µε την επιμέλεια και διόρθωση βιβλίων, κριτική ταινιών κινηματογράφου. Οι μεταπτυχιακές µου σπουδές αφορούν στη Λογοτεχνία και τη Δημιουργική Γραφή (Φλώρινα) και συγκεκριµένα στο έργο του Γεωργίου Βιζυηνού «Το µόνον της ζωής του ταξείδιον», ενώ εἶμαι υποψήφια διδάκτωρ του τµήµατος Επικοινωνίας του Παντείου Πανεπιστηµίου στον τοµέα Θεωρίας Λογοτεχνίας µε θέµα: «Μανώλης Αναγνωστάκης, μύθος και ιστορία στη μεταπολεμική ποίηση: το µοτίβο της αέναης επιστροφἠς».

Η φιλοσοφική, υπαρξιακή και ουτοπική διάσταση των ταξιδιών µε απασχολούν ὡς δημιουργική γραφή, ὠστόσο έχω διοργανώσει πολλά εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και ταξιδεύουµε κάθε χρὀνο µε τα δυο παιδιά µου, Φωτογραφίζοντας τόπους και ανθρώπους.