Ηχηρή παραίτηση Ελευσινιώτη με αιχμές κατά του Δήμου Σαλαμίνας!



Σαλαμίνα, 22 Σεπτεµβρίου 2021

ΠΡΟΣ:

 1. Κο Γ. Παναγόπουλο,Δήμαρχο Σαλαμίνας  

 2. Κο. Χ. Καπαραλιώτη, Πρόεδρο Δημοτικού Συµβουλίου Σαλαμίνας  

 Αγαπητέ Δήμαρχε, 

  Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτησή µου από τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σαλαμίνας (ΔΛΤΣ), µε άµεση ισχύ απὀ σήµερα.

   Επιθυμία µου είναι να µην υπάρξει καµία δέσµευση όσον αφορά στη διαδικασία επιλογής του εποµένου προσώπου για τη θέση αυτή. 

  Σε αυτά τα 2 χρόνια οι µη επαρκείς πόροι,η µη επαρκής υποστήριξη του Δήμου, η εσωτερική (αλλά και εξωτερική) πολεμική στις όποιες προσπάθειές µου, καθώς και τα προβλήματα απὀ τη πανδημία Covid-19 (τουλάχιστον 8 µήνες χωρίς προσωπικὀ), όλα ήδη γνωστά, περιόρισαν κατά πολύ τα πολλά περισσότερα που θα μπορούσαν να γίνουν στο Δ.Λ.Τ.Σ..Στο συνημµένο Παράρτημα καταγράφονται τα κυριότερα των πεπραγμένων µου. 

Επιφυλάσσοµαι να δηµοσιοποιήσω στο μέλλον λεπτομέρειες γι αυτή την επιλογή µου, όταν και εφ᾽ όσον το κρίνω αναγκαίο ἡ σκὀπιµο. Τέλος, εὐχομαι καλή συνέχεια στον διάδοχό µου, η επιλογή του οποίου, ήδη εδωὠ και καιρό εἰχε προαποφασισθεί εν αγνοία µου.. 

Ενημερώνω ότι δεν προτίθεµαι να παρευρεθωώ στη σχετικἠ µε το θέµα συνεδρίαση του Δημοτικού Συµβουλίου, διοτι δεν θέλω η ψήφος και η παρουσία µου να ερμηνευθούν απὀ τον καθένα κατά το δοκούν. 

Ναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης ε.α. Πρόεδρος ΔΛΤΣ