Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ


της Δρ. Ευανθίας Μιχάλαινα Λατανιώτη

Η νυν δημοτική αρχή έχει το θράσος να προσκαλεί στα εγκαίνια της ψηφιακής αναπαράστασης της ναυμαχίας της Σαλαμίνας.


Μιας πανάκριβης απεικόνισης ενός γεγονότος που συνεβη μέσα στο ίδιο το νησί μας, έναν τόπο που οι ΙΔΙΟΙ θεσμικοί έχουν καταντήσει χωματερή, και τόπο επισκευών και διάλυσης πλοίων.

Αυτό κατάφεραν, να στήσουν - μια οθονη !! Και ούτε καν στον Τόπο οπου της αρμόζει.



Ε λοιπόν εγώ ΑΡΝΟΥΜΑΙ να παραστώ σε τέτοιου ειδους κατάπτυστα (για εμένα) εγκαίνια που προσπαθούν να μου ρίξουν στάχτη στα μάτια.

Εγκαίνια που προσπαθούν να μεταφέρουν την προσοχή του κόσμου από τον Τόπο της ντροπής του ένδοξου, τεράστιου γεγονότος σε μια περιποιημένη μικρή πλατεία με λουλουδάκια.

Η αναπαράσταση της ναυμαχίας θα έπρεπε να τοποθετηθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο ατην Κυνοσουρα ή στην Πούντα, εκεί που οι Δημοτικές Αρχές (νυν και πρώην) έχουν ανεχτει την ύπαρξη των γκαράζ αυτοκινήτων και των μαντρών υλικών, ΜΕΣΑ και ΠΕΡΙΞ των αρχαιολογικων τόπων.

Απο εκεί που δεν αισχύνονται (νυν και πρώην των Αρχών) να περνουν για να κάνουν τις εκδηλώσεις τους, αυτές με τις κιτς σημαίες, τις τυμπανοκρουσίες και τις γελοία αδύναμες μικροφωνικές εγκαταστάσεις.

Που δεν ΑΙΣΧΥΝΟΝΤΑΙ να βροντοφωνάζουν κάθε χρόνο «να, εμείς οι Σαλαμινιοι, αιρετοί και μη, κυριως αιρετοί, είμαστε υπεύθυνοι γι’αυτο το χαλι εδώ πέρα, εμείς το ανεχόμαστε, εμείς το διατηρήσαμε, εμεις το διατηρούμε».

Κάνουν ψηφιακές αναπαραστάσεις και θα φέρνουν τα σχολεία τα παιδιά, να δουν τι; Μια ένδοξη ναυμαχια που έγινε σε έναν τόπο που ΑΥΤΟΙ κατέστρεψαν.

Εγώ προσωπικά θα ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝ να παραστώ σε μια τέτοια εκδήλωση ντροπής. Όταν επι νυν δημοτικης αρχης δημαρχίας οι 7 γερανογεφυρες στην περιοχή έχουν γίνει 44 και όταν έχει αδειοδοτηθεί ένα  ολόκληρο διαλυτήριο και όταν έχει περάσει μαστερπλαν που εγκρίνει νέο ναυπηγείο στην Ψυτάλλεια και μαρινα στην Κυνοσουρα, όταν η νυν δημοτική αρχή κατάφερε όλα αυτά, θα πάμε σε μια ψηφιακή αναπαράσταση του γεγονότος; Που δεν έχουν καν την ικανότητα ή τα κότσια να την τοποθετήσουν εκεί που της πρέπει;

Θα πάμε να τους χειροκροτήσουμε γι αυτό που πέτυχαν για τον τόπο;

Εγω ποναω πραγματικά για τον τόπο αυτόν, και δεν θα πατήσω το ποδι μου στην αναπαράσταση παρα μόνο για να δω, εγώ ο φορολογουμενος, γιατί μου κόστισε αυτό το πράγμα ενα σωρό χρήματα…

Δεν θα πατήσω το ποδι μου - αν δεν βρεθεί ο αιρετός ο Ήρωας, ο Ικανός, ο Άξιος που θα μου καθαρίσει τον ιερό τόπο και θα μου τοποθετήσει εκει ολα τα έργα που θυμίζουν τι συνεβη σε αυτόν.

Όλοι οι υπόλοιποι πηγαίνετε να χειροκροτήσατε μια οθονη.

Εγώ θα περιμένω για να χειροκροτήσω επανω στον Τύμβο.