ΕΚΒΙΑΣΜΟ καταγγέλει Ιερέας στη Σαλαμίνα: Θα φύγω από το νησί – ΟΧΙ από την Εκκλησία


Σύμφωνα με δημοσίευμα του 
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE

Μια απίστευτη καταγγελία από Ιερέα έλαβε σήμερα ο εκδότης του ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE και Νομικός Ανδρέας Καραγιάννης.  

Ένας απελπισμένος Ιερέας καταγγέλει συγκεκριμένη γυναίκα από τη Σαλαμίνα τη Π.Κ για εκβιασμό, παρακολούθηση της προσωπικής του ζωής και διασπορά ψευδών και συκοφαντικών χαρακτηρισμών κατά του προσώπου του.

Τι είχε προηγηθεί

Όπως καταγγέλει ο Ιερέας στο ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE η εναγόμενη Π Κ του απέστειλε το εξής μήνυμα:

΄΄Γιατί φοβήθηκες μην βγάλω τα άπλυτά σου στη φόρα, δεν ντρέπεσαι που το παίζεις και Θεοσεβούμενος και κάνεις και βίντεο για να κατηχήσεις τον κόσμο και κάνεις και συνομιλίες με τον ανηψιό μου, τα ξέρω όλα και θα τα αποκαλύψω και στην αστυνομία.΄΄


Ο Ιερέας δήλωσε:

Με το ΄΄ΚΑΛΗΜΕΡΑ΄΄ αυτή η επίθεση στο πρόσωπο μου. Δεν έχω ιδέα περί αυτού, την αστυνομία γιατί θα τη φέρει με ποια αιτιολογία; Βίασα τον ανηψιό της και δεν το ξέρω; Και πολύ καλά πληροφορημένη για όλες τις κινήσεις μου που θα φτάσετε ακόμη;

ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ γιατί αυτός είναι ο σκοπός σας αλλά από την Ιεροσύνη δεν μπορεί να σας γίνει η χάρη. Ανάθεμά σας.

Μόλις τώρα..ο Δικηγόρος μου θα καταθέσει Μήνυση και Ασφαλιστικά μέτρα για την “Πηνελόπη Κ”για δισφιμηση και εκβιασμούς κατά του προσώπου μου.ζητητε να παραδώσει τα *Άπλυτα που έχει για το άτομο μου*λυπάμαι κ.Κ.....η πελεκις της δικαιοσύνης θα λάμψει την αλήθεια..Με ποιον ανιψιό σου συνομιλησα;μιπως τον παρενόχλησα σεξουαλικά; ξέρεις πόσα αγόρια μου στίνουν παγίδες για να πέσω μέσα; αλλά δυστυχώς..μιπως είσαι και εσύ μια η ένας από αυτούς και βέβαια συνομιλώ με αγόρια; γιατί απαγορεύεται;αυτά τα γραφόμενα κάτω τα κοινοποίησε η κυρία η κύριος; Κ.…..)