Αυτή είναι η Σαλαμίνα μου και την Αγαπώ!


της Δρ. Ευανθίας Μιχάλαινα*

Ήμουν παρούσα, την Κυριακή που μας πέρασε, στην εκδήλωση του δημοτικού σχολείου Παλουκίων - μια εκδήλωση υπό τη φροντίδα της Διευθύντριας κ. Ελένης Γκανά. 

Είναι τοις πάσι, βέβαια, γνωστό, ότι οι εκδηλώσεις της κ. Γκανά «αφήνουν εποχή», όποτε δεν θα αναφερθώ στην επιτυχία της εκδήλωσης αυτής κάθε εαυτής, όσο στην επιτυχία του μηνύματος που η εκδήλωση δημιούργησε. 

Ένας πρώην Υπουργός, ο κ. Άγγελος Συρίγος, εξαίρετος ομιλητής και βαθύς γνωστής της Ιστορίας, με ένα βιβλίο το οποίο έχει εκδώσει - κι εγω προσωπικά έχω αγοράσει εδώ και καιρό και διαβάζω στο παιδί μου. 



Ένα κοινό επίλεκτο, Σαλαμίνιοι οι περισσότεροι, τους οποίους έχω την τιμή να γνωρίζω προσωπικά (σχεδόν όλους) - όλοι γνώστες δυνατοί διαφορετικών πτυχών της Ελληνικής ιστορίας, μια συζήτηση φλογοβόλα στην αίθουσα και μια αγωνία για το μέλλον της ιστορικής Ελλάδας μας. 

Ο Υπουργός γενναιόδωρα άφησε χώρο και χρόνο για συζήτηση, αντίθετα με άλλους «συζητητές» που καταλήγουν λέκτορες με αρχή χωρίς τέλος - και όταν το επέτρεψε η αίθουσα πήρε φωτιά. 

Ένα πολιτιστικό καρδιοχτύπι σε δημοτικό σχολείο της ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ μας, μια σύσσωμη και ενωμένη πολιτική σκηνή καθισμένη υπομονετικά στις καρέκλες του σχολείου, πανέμορφα παιδάκια που έπαιξαν το σκετσάκι τους με λογάκια που έβγαιναν από την ψυχή τους, και ένα ακροατήριο που αδημονεί για την εκτόξευση του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ νησιού μας ως σωτηρία της πατρίδας μας. 


Αυτή είναι η Σαλαμίνα μου και την Αγαπώ. 

Σας ευχαριστώ κυρία Ελένη Γκανά, φίλη μου


*η Δρ. Ευανθία Μιχάλαινα είναι 

Ειδική Επιστήμων στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας

Σύμβουλος της Κομισιόν

Adjunct Καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Sunshine Coast της Αυστραλίας